18 Mayıs 2014 Pazar

So(r)ma!

Mutlu bir pazar mı bilmiyorum. Aslında bunu günlerdir bilmiyorum. 

Birkaç gündür paylaşım yapmadık, yapamazdık da.. Soma faciasında hayatını kaybetmiş yüzlerce (belki de elimizde olan sayıdan daha fazla) kalbi güzel insan öldü. Haberleri gözü yaşlı seyrettim.. 'çizmelerimi çıkarayım, sedye kirlenmesin' diyen abiden, 'baretim kaybolmasın, maaşımdan keserler' diyen abiye kadar hepsini izledim. 

İnsanların birlik içinde ayağa kalkmasını, bakanların üstleri kirlenmesin diye kurtarılan işçilere dokunmamasını, kalbi güzel ünlülerin halktan biri gibi oraya gelmelerini ve babalarını kaybetmiş insanlara destek olmalarını.. her şeyi izledim.

İzledim ama.. ne denebilir ki? 'İhmal yok, kader var' falan mı diyelim...?...

Acı duyabiliyorsan canlısın.. başkasının acısını duyabiliyorsan insansın!

Başımız sağ olsun Türkiye!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder