4 Mart 2014 Salı

Günün yemekleri - 04.03.2014

Merhabalar:))
Gününüz nasıl geçti? Bizim yine bomba gibi.. enerjimiz her zaman yerinde! Bunun nedeni bu sabah yaptığımız browni idi bence:)) ve pozitif enerji tabi ki! Hayata gülümseyerek bakıyorum, her şeyi pozitif düşünüyorum, kendime bakıyorum, insanları ve hayvanları seviyorum!


Browni pişti:) eee müşterilerimize tattırmadan önce biz de bir tadalım bakalım! Sabah kahvesi eşliğinde tabi ki..:)


Sırada günün yemekleri..
Güveçte domatesli kaşarlı tavuk, pilav ve salata..


Baharatlı İsveç bifteği, sebze ve sarımsaklı yoğurt üçlüsü..


Patatesli köfte..


Dükkan kapandı, eve doğru yürüyüşümüzü yaptık!


Eve geldik ve bu sefer de kendi yemeğimizi hazırladım! Mantarlı spagetti! Yihhuu en sevdiğim akşam yemeği:))


Akşama Kurt Seyit ve Şura başlayacak:) ben onu izleyeceğim! Ya siz?
Mutlu akşamlarrrr:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder