29 Haziran 2014 Pazar

Do it yourself

İyi akşamlar!:)
Herkese hayırlı ramazanlar! Tüm dualarımız kabul olsun inşallah..

Uzun zamandır günün yemeklerini paylaşmadım. Şu sıralar ramazan olduğundan bir süre daha paylaşmayı düşünmüyorum.. onun yerine sahur ve ya iftar için güzel değişik tarifler paylaşabilirim :)

Aslında uzun zamandır blogumuzu biraz daha açmak istiyorum. Sadece yemekler ve tarifler üzerine değil daha geniş çaplı konular yazmak istiyorum, örneğin diy fikirleri ya da moda ile ilgili güzel konular :) en azından deneyeceğim bakalım beğenecek misiniz!:)

Bugün ise diy fikirler ile başlamak istiyorum. Diy = do it yourself = kendin yap :)

Bu fikre bayıldım! Bizim dükkan da mavi olduğuna göre bu renk bize tam uyacak! Yapılacaklar listesine eklendi..


Çocuklar için çok şirin bir fikir bence..:)


Eskimiş çatalları da böyle değerlendirirsek .. :)

 Yorum yok ..



Benim için harika bir fikir bence! Dükkanda müşterilere yemeği yetiştirmeye çalışırken tuzla şekeri karıştırmamak için mesela..


Fotoğraflar: weheartit

2 yorum:

  1. Bu fikirler çok işime yarayacak, teşekkürler Gülçin hanım;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim!:) yorumunuz beni mutlu etti :))

      Sil