31 Temmuz 2014 Perşembe

Kitap okumayı artık seveceksiniz!

Merhabalar,

bu sabah elimde kitabım, yataktayım. Kitabıma baktım ki tam 2 günde yarısına gelmişim. Hop n'oluyor ben ne zamandan beri bu kadar hızlı ve keyifle okumaya başladım derken gözüm kitaplığıma gitti. Elimdeki kitabın üçüncüsünü okuyordum. Sanırım kendimi baya bir kaptırmışım :)

Kitap okumayı sevmem dedim ama aslında çocukken hep okurdum. Sevdiğim tüm çocuk romanlarını ezbere bilirdim. Eve biri geldiğinde 'bak ben kitaba bakmadan kitabı okuyabiliyorum' diye hava bile atardım :) ama bunun nedeni kitap yüzlerce kez okumuş olmamdı.. Büyüdüm ve yoğunlaştım (eğer sizde böyle diyorsanız bu bir bahane!). Okul, üniversite, kurslar derken kendi dükkanımı açtım ve halen kitap okumadığımı fark ettim. 'Aman ya vakit mi var' derken internet fenomeni Pucca'nın sitesinde buldum kendimi! Yeni şeyler, yeni hikayeler okumayalı çok zaman olmuştu! Yıllar sonra kitap okumaya Pucca'nın web sitesi sayesinde başladım..



Pucca'nın tüm kitaplarını okuduktan sonra kendimi tüm Okyanus Yayınlarının kitaplarını okurken buldum.

İşte size bir kaç önerim var;

Pucca 
Kendi dünyasında yaşayan genç (kendini şişman zanneden) bir kız. Geçmişte yaşadığı onca soruna rağmen her şeyi kendi başarmış ve bu sorunları bile komik bir dille anlatmayı bilen genç! Eski sevgilisine kızıp açtığı blog ile ünlenen Pucca, yeni sevgililerini de umursamadan onlarla yaşadığı hikayeleri anlatıyor. Okuyun, gülmekten kırılacaksınız! :)


French Oje - Keşke Ben Uyurken Gitseydin 1 & 2
İkinci kitabı henüz yeni çıktı. French Oje de hayallerini anlatan bir kız. Hayal dünyasında yarattığı Renda karakterini kitapta okuyacaksınız. Renda, gerçek aşkı arayan genç bir kadın. Ve onu da okurken içinde kendinizi bulacaksınız!


French Oje - Erkek Dedikodusu 1 & 2
French Oje'nin en sevdiğim kitaplarından. Henüz ikincisini okumadım, onu tatil için saklıyorum :) ama birinci kitabına hayran kalmıştım. Bu kitapta dostlukları, aşkı, istenmeyen ve istenen sevgiliyi okuyacaksınız. Derin ve Pera düğünde bekarlar masasında tanışan iki genç kız. İkisi de aşık oluyor, ama ikisi de farklı kaderi yaşıyorlar..



Şimdilik bu kadar kitap önerisi yeterli :) bahaneler üretmeyin ve okuyun! Çünkü bu kitaplar benim favorim, ve eminim okuduktan sonra sizin de favoriniz olacak!

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder